Kemaman Kopitiam

Click On The Picture To Enlarge & Put Your Mouse Cursor Over Picture For Description

Place:Kemaman Kopitiam

Location : Kuantan Town Area
GPS Coordinate : N3 49.022 E103 19.866
Google Maps : CLICK HERE
Address : B-40/1, Jalan Tun Ismail 12, Sri Dagangan 2, 25000 Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia.
Contact No :+609 – 513 3698
Website : http://www.kemamankopitiam.com.my
Business Hour :8am to 1am
Off Day :
Food Type: Modern Cafe
Price: Reasonable
Payment Terms : Cash / Credit Card
Cleanliness Votes : 4/5
Food Votes : 4/5
Air Conditioned : Yes
Halal : Yes
WIFI : Yes
Smoking and non smoking zone : Yes
Tax : 5% Gov
Recommended Foods : Nasi Lemak Special, Nasi Puyuh, Curry Chicken With Bread and Tuna Sandwich

Recommended Drinks : Ice Gourmet Coffee

Remark:
The food is superb. Easily beat all the modern Kafe in KL like Old Town and Pak Li Kopitiam. All the foods are very high in quality, taste and freshness. The price is also cheaper.

The way they pack their ice blended coffee, gourmet coffees and take away in a very hygiene way which utilize seals.




Leave a Reply

  1. Saya harap lebih banyak menu baru diperkenalkan. Boringlah kalau dah berganti tahun menu yang sama. Kopi tu kalau boleh bagi kaww..lebih sikit. Anyway Kemaman Kopitiam is my favourite place dating with my hubby. Location yang bagus dan tenang serta pekerja yang amat ramah. Good Luck Kemaman Kopitiam Kuantan!

  2. Amboi….. Princess. Mu ni fan besar Kemaman Kopitiam. Ada dok mu terpikir yang kopitiam kemaman yang dekat megamall tu HALAL?

  3. ok, mkanan kat kptiam mgmall halal ke?bersih ke?sedap ke? pd saya biasa saje lgpun ia hanya 2 bintang… ape yg nak dbsing2kan sgt ttg kptiam tu… bkan ape ,byk lg kdi kptiam yg hebat kat luar sana. ada dapat pencapaian ape2?ada award? ianya hanya subuah kdai makan biasa yg diletakkan dgn harga yg mahal sgat.MAHAL TAU . TAK BERBALOI .Bukan ada service sepenuhnya pun.takda apa yg istimewa sgt pun..

  4. FYI,the last time i went to kemaman kopitiam near megamall, there was no longer Halal logo. Checked with PPIM website, kopitiam kemaman never applied for one/ not in the list. so, what now? i’ve stopped frequenting that place from then onward.